Hemşire Çağrı
TÜRKİYE – Hemşire Çağrı Sistemleri Sistemlerinde lider marka “Atek”.
Hemşire Çağrı Sistemleri;
Hastane
ve sağlık kurumlarında, hastaların ihtiyaç duyduklarında hemşirelere ve
sağlık personeline ihtiyaçlarını bildirmek için kullanılan
sistemlerdir. Hastaların hasta odalarından, hasta tuvalet ve
banyolarından ve acil müşahede odalarından hemşirelere çağrı
yapabilmesini, bu çağrıların adresinin hemşirelere Kapı Üstü Uyarı
Lambaları, servis masalarında bulunan Hemşire Çağrı Panelleri, hemşire
pager çağrı cihazlarıyla iletilmesini ve servis hemşirelerinin
kullandığı akıllı kartlarla servis performansının kayıt edilmesini ve
raporlanmasını sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir. Amaç,
hastaların ihtiyaç duyduklarında hasta odalarından, hasta tuvalet ve
banyolarından ve acil servis müşahade odalarından, hemşirelere çağrı
yapılabilmesine olanak sağlayarak hemşirelere kolay ve hızlı bir şekilde
ulaşılabilmesini sağlayarak hemşirelerin sunduğu hizmetin kalitesini
artırmaktır.
Hastane Çağrı Sistemleri
Hemşire çağrı
sistemine benzer özellikleri taşıyan, network ortamında çalışan pc
tabanlı, mavi kod ve konsültasyon sistemleri gibi gelişmiş fonksiyonları
da içinde barındıran sistemlerdir.
Mavi Kod Sistemleri
Sağlık
kurumlarında, acil uzman müdahalesi gerektiren olaylarda, uzmanların
hızlı müdahalelerine imkan veren acil uyarı, acil çağrı ve yönlendirme
sistemleridir.
Merkezi Saat Sistemleri
Kurumlar,
havaalanları, gar v.b. yerlerde tüm saatlerin aynı zamanı göstermesi
için tek bir merkeze bağlı olarak çalışan saat sistemidir.
Personel Çağrı Sistemleri
Kurumlarda çalışanların ihtiyaç halinde hizmetli, çaycı v.b. görevli personelin çağrılmasını kolaylaştıran sistemlerdir.